Folyamatosan nő az elektromos autók száma Magyarországon: a Jövő Mobilitása Szövetség adatai alapján 2022 októberének végén a teljes gépkocsi állomány 0,79 százaléka volt tisztán elektromos, míg 2021-ben ez az arány 0,47 százalék, 2020 októberében pedig még csak 0,29 százalék volt. A magasabb üzemanyagárak mellett még drasztikusabbá vált a hagyományos és az elektromos autózás költsége közötti különbség.
„Nem csak a közlekedési eszközök határozzák meg, hogy mennyire utazunk fenntarthatóan, mindenki számára más megoldás működik a legjobban, ezért nem szabad elvből elvetnünk egy járművet sem, a környezettudatos közlekedésre ugyanis nincs egy jó válasz” – mondta Balogh Szabolcs az MVM Mobiliti Kft. ügyvezetője a Sustainable World 2022 konferencia koradélutáni panelbeszélgetésén. A fenntartható közlekedéssel foglalkozó blokk részét képezte még Sütő Anna, a Datalyze ügyvezetőjének előadása a fiatalok közlekedési attitűdjeiről.
A Jövő Mobilitása Szövetség egy átfogó piackutatást készített 704 fő részvételével, továbbá elemezték a 2020-as elektromos töltőhálózati adatokat is. A kutatásból kiderült, hogy 41 millió kilométer megtételére elegendő áramot vételezett a hazai töltőhálózaton a 12 597 elektromos autó tulajdonos.
Cikkünk folyamatosan frissül a háború aktualitásaival.
Nem erősítették meg az információkat.
Ismét előkerült Prigozsin neve.
"Ne hagyja, hogy kötvényalapot adjanak el önnek!"
De nincsenek, véli az ING Bank vezető elemzője.
Sorra húznak el mellettünk az uniós országok.
Milyen következményekkel járhat a csapok elzárása?